Aktuelt

onsdag den 31. januar 2018

Bordbestilling til Convention den 10 - 11 marts 2018


LÆS VENLIGST OPSLAGET IGENNEM, FØR DU BEGYNDER AT BESTILLE!

Det er nu muligt at bestille siddepladser til alle deltagere - både hvis du kommer alene og hvis i er to eller flere som gerne vil sidde sammen!

Er i 2 eller flere som gerne vil sidde sammen vælger i en gruppeformand, som står for tilmeldingen!
Alle i gruppen skal naturligvis være tilmeldt som siddende scrappere og have betalt, for at kunne reservere plads!
Husk at navnet, som billetten er købt i, skal følge billetten hele vejen.

Reserveringen foregår på den måde, at i sender en mail med det fulde navn på alle i gruppen til conventionbord@gmail.com 
I skal oplyse præcis det navn som  billetterne er købt i på bord bestillingen, både hvis i har købt til andre og hvis i har købt billeten af en anden.
I må gerne skrive begge navne på bestillingen, fx adskilt af en skråstreg, men det vigigste er navnet som billetten er købt i!

Når jeg har modtaget jeres mail, får i et svar tilbage at jeres bestilling er modtaget. 
Jeg tjekker på et senere tidspunkt om alle er tilmeldt og har betalt, og vender tilbage, hvis der er noget der ikke stemmer. 
Det vil spare mig for en del arbejde, at i ikke begynder at skrive, før i er helt sikre på, hvem i skal sidde sammen med og om alle er tilmeldt og har betalt. I skal nok få plads allesamen! :) Skulle det ske, at der alligevel bliver ændringer til jeres gruppe, så vær søde at skrive fra den samme emailadresse som den første bestilling.
Det er ikke muligt at bestille særlige pladser i hallen, vi vil dog forsøge at sørge for, at hjælpere til butikkerne kan komme til at sidde i nærheden af den butik de er tilknyttet og så vidt det er muligt tager vi også hensyn til handicaps.
Sidste frist for bordbestilling er mandag den 5. marts kl. 12.00.
Bordbestilling modtages kun på ovenstående mail, ikke på privatbeskeder, i tilfædige tråde eller min egen mailadresse TAK! Jeg risikerer bare at glemme nogen, hvis bestillinger ikke er samlet et sted! Håber på forståelse for det!

Bordbestilling er et tilbud - der er naturligvis siddepladser til alle tilmeldte som har købt wekend billet, - så hvis du foretrækker at gå rundt og se hvor der er en ledig plads på selve dagen, må du også gerne det! To eller flere personer kan dog ikke påregne at kunne sidde sammen, hvis der ikke er bestilt bord!

På selve dagen hænger der sedler i forgangen og inde i hallen, hvor i kan se hvor i skal sidde. Jeg er også tilstede og hjælper gerne!  :)
Bordplanen bliver ikke lagt ud online!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar