Aktuelt

mandag den 19. januar 2015

Nyt om kurserne til næste Convention

Så kan vi løfte sløret for kurserne til Convention 7-8 marts 2015. Vi har været så heldige at super dygtige Lisa har sagt ja til at komme og holde kurser denne gang. 
Der kommer mere information om hvilke kurser det bliver og også om hvordan du bestiller dem, på et senere tidspunkt.

Her er lidt information om Lisa, hvis du ikke allerede kender hende.


Jeg hedder Lisa, er en årgang 66, uddannet blomsterdekoratør, men arbejder som indendørs gartner.Jeg bor i Ølstykke sammen med min familie, som består af Johnny og vores datter Kira som lige om lidt bliver 18 år.
Jeg elsker at være kreativ og scrapbooking er min store interesse.Jeg laver kort, layout, æsker og meget andet. Min stilart er meget blandet da jeg elsker at "lege" både med de feminine lyse farver og det mørke og maskuline. Jeg elsker detaljer, jo flere jo bedre og elsker også at bruge lidt utrationelle til i min hobby.
Hvis du ikke kender mig så kan du se mere til mit arbejde på min blogwww.lisaskreativeunivers.blogspot.dk
Jeg blogger også hos Riddersholm Design hvor jeg er en del af designteamet.www.riddersholmdesig.blogspot.dk


Her er nogle af de meget smukke ting Lisa laver 




(Ovenstående billeder er ikke fra kurserne!)

Du skal være tilmeldt Convention som siddende scrapper for at kunne deltage i kurserne. 
Billetter til Convention bliver sat til salg på fredag den 23/1 kl. 20.00 i webshoppen hos Scrapbookfun.dk

1 kommentar:

  1. Lyder rigtig godt at du skal lave kursus, håber der bliver et kursus lørdag, jeg kunne godt tænke mig at deltage, men kommer ikke søndag:)

    SvarSlet